Odpowiedzi

2009-12-15T21:11:29+01:00
Moja miłość równie jest głęboka jak morze, równie jak ono bez końca.
Im więcej Ci jej udzielam, tym więcej czuję jej w sercu.

Mów szeptem, jeśli mówisz o miłości.

Kochaj wszystkich. Ufaj niewielu. Bądź gotów do walki, ale jej nie wszczynaj. Pielęgnuj przyjaźnie.

Bo moja miłość równie jest głęboka
Jak morze, równie jak ono bez końca;
Im więcej ci jej udzielam, tym więcej
Czuję jej w sercu.

Nie, nie przysięgaj na niestały księżyc, który zmienia swój blask od świtu do nowiu, bo twoja miłość podobnie zmaleje.



8 3 8
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T21:13:55+01:00
1.Moja miłość równie jest głęboka jak morze, równie jak ono bez końca.
Im więcej Ci jej udzielam, tym więcej czuję jej w sercu.
2. Lecz choćby oczy jej były na niebie, a owe gwiazdy w oprawie jej oczu, blask jej oblicza zawstydziłby gwiazdy.
3.Żartuje z blizny, kto nie zaznał rany.
4.Daj mi pochodnię; nie dbam o zabawę.
Duszę mam w mroku, więc będę niósł światło.
5.Kochasz, więc pożycz skrzydeł od Kupida.
6.Ślepym w miłości ciemność jest najmilsza.
7.Niech smutek będzie dla nas kiedyś miłym wspomnieniem.
8.Idź i po błogich dniach błogie znajdź noce.
9.Miłość to żar co w oku szczęśliwego płonie, morze łez w którym nieszcześliwy tonie.
16 4 16