Napisać życzenia z okazji komunii świętej.
Przykład :

Drodzy Nowożeńcy

W dniu ślubu życzymy Wam
wiele radości na wspólnej drodze życie.
Niech szczęście i miłość towarzyszy zawsze
Waszej rodzinie.
Roxy i Miron.

W taki sposób tylko na komunie świętą.

3

Odpowiedzi

2009-12-15T21:14:47+01:00
Nich w Twym sercu zawsze gości,
Bóg dobroci, Bóg miłości.
W Uroczystym Dniu
Pierwszego Pełnego Uczestnictwa
We Mszy Świętej,
Obfitych łask z Nieba
I błogosławieństwa Bożego
życzą...
lub życzy....;)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T21:17:03+01:00
Kochana Wnusiu!!!

W dniu I Komunii Świętej,
W tym szczególnym dniu dla Ciebie,
Niech w Twym serduszku pokój zagości.
Niech Chrystus napełni Cię swoim błogosławieństwem,
a Duch święty obdarzy swoją łaską.

Babcia Hela
2009-12-15T21:21:54+01:00
Drogi pierwszo komunisto!
W tak szczególnym dniu chciałabym Ci życzyć wiele radości z przeżytych chwil. Wiele miłości i szczęścia, które w dalszych latach Ci się przydadzą.
Podpis.