Odpowiedzi

2009-12-15T21:24:22+01:00
Watykan to wspaniałe miejsce w które warto pojechać . Tam spełniają się marzenia, zdarzają prawdziwe cuda ..
Wiedz, że Bóg jest, był i będzie razem z Tobą ..
Niech ten przewodnik, bd drogą i ścieżką którą możesz kroczyć..
Bo to co zobaczysz będzie tylko dla Ciebie i nikt Ci tego nie odbierze ..

twój/twoja
  • Użytkownik Zadane
2009-12-15T21:25:13+01:00
Kiedy weźmiesz do ręki tę książkę przyjacielu,
życzę Ci z niej radości i miłych przeżyć wielu.
Korzystaj mądrze z przewodnika,
a zaprowadzi cię do ojca-orędownika,
który pomimo swojej śmierci,
pozostaje zawsze Wielki
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T21:25:43+01:00
Drogi/a ...
Pamiętaj iść przez życie prosto i śmiało nie prosić sie nikogo o litość i wsparcie bo wiec że w życiu przyjaciół jest mało więc lepiej jest milczeć i cierpieć uparcie .
Tylko serce swoje otwórz na oścież przed twoim Bogiem a on wypełni je swoją miłością i mądrością i wtedy z godnością i dumą będziesz nosić swoje imię ...
Dla kochanej ... .... z Watykanu


Ps. Po wino być dobrze bo ostatnio tez miałam taką dedykacje zadana i dostałam za nią 5