Odpowiedzi

2009-12-15T21:23:16+01:00
3 bohaterowie
- Alek(Aleksy Dawidowski)
-Rudy(Jan Bytnar)
-Zośka(Tadeusz Zawadzki)

AKCJE MAŁEGO SABOTAŻU:
-akcja fotograficzna
-akcja przeciwko Paprockiemu
-akcja kinowa
-afera kopernikowska
-zdejmowanie niemieckich flag
-wywieszanie polskich chorągiewek w święta narodowe
-wpuszczanie gazu do lokali i sklepów przeznaczonych dla niemców

AKCJA POD ARSENAŁEM (mam w punktach)
-Uwolnienie Rudego
-Uznanie akcji za jeden z największych polskiego podziemia
-podniesienie na duchu mieszkańców Warszawy
-pokazanie niemcą ,że Polska istnieje ,a Polacy walczą
-postrzelenie Alka w wyniku nieprzewidzianych trudności
2009-12-15T21:25:11+01:00
Akcje małego sobotażu
-gazowanie kin i restauracji
-wypisywanie antyhitlerowskich haseł na murach
-ściąganie flag niemieckich
- wysadzanie pociągów i mostów
- gazowanie sklepu mięsnego
- zdjęcie niemieckiej tablicy pod pomnikiem Mikołaja Kopernika

główni bohaterowie
zośka, rudy, alek

Więcej nie wiem:)
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T21:29:01+01:00
1. Akcja Paprocki
2. Akcja fotograficzna
3. Malowanie żółwia na murach ( Pracuj powoli dla Niemca)
4. Sabotowanie Kin ( ' tylko świnie siedzą w kinie')
5. Zagazowywanie sklepów mięsnych dla Niemców
6. Zrywanie niemieckich flag

Rudy miał wrodzone zdolności przywódcze. Oczywiście atmosfera w jakiej się wychowywał a pochodził, jak jest opisane w książce,
z bardzo dobrej i wykształconej rodziny, też miała znaczenie.

Główni bohaterowie:
Rudy- Jan Bytnar
Alek- Alek Dawidowski
Zośka- Tadeusz Zawadzki

Akcja pod Arsenałem:
Gestapo aresztowało Rudego, więć przyjaciele postanowili go odbic w czasie przewozy więźniarką. Podczas akcji został postrzelony Alek, niestety z skutkiem smiertelnym.



PS Radzę przeczytac lekturę, ciekawa.