Odpowiedzi

2009-12-15T21:23:12+01:00
Wielkie dzięki za twój list i zdjęcia twojej rodziny. Co u ciebie słychać? U mnie bardzo dobrze.

Czekam na twoją odpowiedź. Odpisz szybko. Serdeczne pozdrowienia.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T21:34:23+01:00
Bardzo dziękuję za twój list i zdjęcie twojej rodziny. Co słychać? U mnie bardzo dobrze.

Czekam na twoją oodpowiedź. Odpisz szybko. Z pozdrowieniami.

  • Użytkownik Zadane
2009-12-15T22:04:09+01:00
Dziękuję ci za twój list i zdjęcia twojej rodziny.Jak się masz?Ja się mam dobrze
Czekam na twoją odpowiedź Odpisz szybko.Z pozdrowieniami........