3.
c)Ania i Marta zbierają widokówki.Ania ma "y" widokówek,a Marta o 30 widokówek mniej.Ile widokówek ma Marta?
d)
Ze sznurka o długości "b" metrów odcięto kawałek o długości "d" metrów.Jaka jest długość resztki sznurka?
4.Niech "z" będzie pewną liczbą.Zapisz liczbę.
a)o 5 większą od "z" b)o 12 mniejszą od "z"
c)4 razy większą od "z" d)3 razy mniejszą od "z"

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T21:26:29+01:00
Y-widokówki Ani
y-30-widokówki Marty

b-długośc sznurka
d-odcięty kawałek
c-pozostały kawałek
b-d=c

z+5
z-12
4z
1/3z = z:3

Pozdrawiam. :)
2 5 2
2009-12-15T21:26:01+01:00
3c. y-30
3d. b-d

4a. z+5
4b. z-12
4c. 4z
4d. z/3 [ to jest ułamek ]
1 2 1