Odpowiedzi

2009-12-15T21:26:15+01:00
D₁d₂/2=P
d₁=5¾cm
d₂=5¾+2¼=8cm
5¾*8/2=P
5¾*4=P
P=23cm²
5 1 5
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T21:26:42+01:00
P= e*f / 2
e = 5 i 3/4 = 23/4
f= 5 i3/4 + 2 i 1/4 = 8

P= 23/4 * 8 :2 <zrobila tu : zeby sie nie myliloz ulamkiem> = 23/4 * 4 = 23

mam nadzieje ze zrozumiesz :)
5 5 5
2009-12-15T21:29:00+01:00
Jedna przekątna: 5 3/4
druga przekatna: 5 3/4 + 2 1/4 = 8

P= przekatna * przekatna * 1/2
P= 5 3/4 * 8 * 1/2 = 23 cm
6 3 6