Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T21:29:36+01:00
Jako zapalony ekolog do radzę

Od śmieci jest kosz
Jeżeli chcesz podeptać trawniki i niszczyć pomniki przyrody tam podeptaj komputer i zniszcz radio
Zakładać filtry na kominach Fabryk
Jeżeli masz 100 metrów do pracy nie odpalaj twojego niszczyciela ozonu
jeżeli tam gdzie jedziesz da się spokojnie dojechać ałtobusem jedź nim
SEGREGUJ ODPADY
uważaj gdzie rozpalasz ognisko
nie zrywaj kwiatów po to by je wyrzucić
MNIEJ SPALIN CZŁOWIEKU
Napraszaj innych do zdrowego stylu życia :D
2009-12-15T21:31:11+01:00
- utylizować śmieci
- nie marnowanie wody pitnej
- sadzenie drzew
- przeciwdziałanie zanieczyszczeniom
- budowanie oczyszczalni ścieków