Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T21:33:39+01:00
Ludzie podejmują pracę, ponieważ potrzebują pieniędzy na zaspokojenie podstawowych potrzeb. Im lepiej jesteśmy wykształceni tym lepszą mamy pracę i na więcej możemy sobie pozwolić. Ludzi podejmują również pracę, aby spełnić się w tym co bardzo chcieli robić. Praca ma dla nich wtedy charakter hobby.Dla społeczeństwa natomiast praca drugiego człowieka to obfitość usług i dóbr na rynku, możliwość zakupu czegoś. Bez pracy człowieka, nie byłoby niczego co sobie cenimy. Więc ludzie uzupełniają się w społeczeństwie, wykonując nawzajem dla siebie pracę i uzyskując zyski.
2 5 2
2009-12-15T21:33:00+01:00
Ponieważ gdy podejmą prace czują się potrzebni
Wiedzą że jeżeli np.zrobią buty ktoś w nich będzie chodził
Najwięcej ludzi podejmuje pracę dla kariery i pieniędzy ale niektórzy ludzie podejmują ją jako wolontariusze by innym żyło się lepiej.Znam przykłady ludzi którzy nie usiedzą na 4 literach tylko muszą coś robić więc pracują ale znam też takich którzy pracują by wyżywić rodzinę lub spełnić marzenia.
2 5 2
2009-12-15T21:36:02+01:00
Ludzie podejmuja sie pracy aby zyskac pieniadze, za ktore musza uczymywac siebie i rodzine ,a dla spoleczenstwa np: jezeli ma ktos prace w fabryce i wyrobi (podaj jakis przyklad co kolwiek : noz , widelec)to idzie ten towar dla spoleczenstwa a potem sie to sprzedaje w roznych firmach
3 5 3