Odpowiedzi

2009-09-10T17:08:47+02:00
1. wzór na pracę możemy stosować jak mamy podane przemieszczenie oraz siłe wykonania pracy W=F*s

2. W=100N*2m=200J
[J= 1 dżul]
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-10T17:13:35+02:00
2.
dane;
F = 100N
S = 2m
W = ?
W=F*S - wzór na prace

W=100N*2m
W = 200N*m
w= 200 J

odp.chłopiec wykonał pracę 200J

1.
a) gdy wartośc siły jest jednakowa , stała,
b) siła działa równolegle do przesunięcia,
2009-09-10T17:21:23+02:00

1. Wzór na prace możemy używać gdy, mamy podane przemieszczenie i siłę wykonywanej pracy.

2. W=100N*2m
W = 200N*m
W= 200 J (dżuli)