Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T21:56:08+01:00
A)
1ha = 100a
800 a = 8 ha
1 ha = 0,01 km^2
0,7 km^2 = 0,7 * 100 = 70 ha
b)
1a = 100m^2
250 a = 250*100 =25000m^2
1 ha = 10000 m^2
0,4 ha = 0,4* 10000 = 4000 m^2
1/4 a = 0,25*100 = 25 m^2
2,7 ha = 2,7*10000 = 27000 m^2
c)
1 ha = 0,01 km^2
150 ha = 150/100 = 1,5 km^2
100 a = 0,01 km^2
1 a = 0,0001 km^2
1 000 000 a = 1 000 000/10000 = 100 km^2
45 ha = 45/100 = 0,45 km^2
2009-12-15T22:00:31+01:00
B)
800a-8ha
0,7km²-70ha
c)
250a-250000m²
0,4ha-40000m²
1/4a-25m²
2,7ha-270000m²