Odpowiedzi

2009-12-15T21:43:35+01:00
Sa na pewno wzorem do nasladowania. Cale swoje zycie powierzyli Bogu. Oddali sie mu bez zastanowienia.
77 4 77
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T21:52:06+01:00
Męczennicy są wzorem oddania Bogu, bycia wiernym swoim ideałom.Powinni z nich brać przykład nie tylko katolicy ale także każdy inny człowiek. Oni ginęli za to w co wierzyli co było naprawdę godne szacunku i podziwu.Są wzorem poświęcenia i zaufania Bogu że to nie idzie na marne.Wierzyli że potem czeka na nich nagroda-życie wieczne.
93 1 93
2009-12-15T23:23:14+01:00
Męczennicy- są to tak zwani szaleńcy Boży. Z wielkiej nieograniczonej miłości do Boga i Jego przykazań gotowi na wszysko. Na każde poświęcenie, pomoc i służbę innym. Są więc przykładem całkowitego zawierzenia Bogu, oddania się w ręce Najdoskonalszej Miłości, a przez to życia dobrego, sprawiedliwego, oraz cechującego się miłością dla innych.
348 4 348