Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-10T17:14:29+02:00
Nie określiłeś dokładnie czy chcesz rozdzielić tylko wodę i piasek a może wodę, piasek i sól więc powiem co ja o tym myślę:
1. Przesiewamy wodę i piasek przez drobne sitko gdyż piasek nie rozpuszcza się w wodzie więc oddzielimy go od wody.
2. Jeśli chcemy uzyskać jeszcze sól możemy podgrzać wodę aby wyparował i w naczyniu zostanie nam sama sól.
2009-09-10T17:23:08+02:00
Za poącą Sedymentacji i dekantacji