Odpowiedzi

2009-12-15T21:42:37+01:00
Miałem kiedys to samo na zadanie xD

"Tak zaczela sie przyjaźń"

Kiedyś wyszedłem na wycieczkę do lasu gdyż niemogłem znieśc atmosfery w moim domu, mama i tato ciągle się kłucili. Podczas mojej przechadzki usłyszałem jakiś dzwiek w krzakach. pomyslalem ze to wiewiorka i szybko podeszłem do nich. ale nagle gdy schylałem sie probojac odchylic krzaki, nagle z nich wyskoczył mały piesek. Byłem zdumiony widząc takie zwiaerze w takim miejscu. postanowiłem zabrac szczenię do domu ale niebyłem do końca pewny czy rodzice sie zgodzą. ale myliłem się, rodzice z zadowolenie powiedzieli że mogę zatrzymac psa pod warunkiem ze bede sie nim opiekował. I tak zaczęła się przyjaźń. Spędziliśmy wiele szczęśliwych chwil razem i niemoge zapomniec tego dnia kiedy go spotkalem

wystarczy?
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T21:44:51+01:00
Pewnego dnia wybrałam się do lasu, szłam w głąb lasu. Było coraz ciemniej, zaczynałaam się bać. Słyszałam wycie. Straszny skowyt. Nagle nie wiadomo skąd wyskoczył wilk, za chwilę jeszcze jeden i jeszcze jeden. Było ich kilka. Okrążyły mnie, nie miałam sie gdze schować. Największy rzucił się na mnie, ja skuliłam się i czekałam na śmierć. nagle wydarzyło sie coś nieprawdopodobnego - olbrzymi Doberman rzucił się na mojego oprawcę, Psy gryzły się przez chwilę, ale Doberman przegryzł wielkiemu wilkowi gardło. Inne wilki widząc leżącego, martwego wilka i Dobermana gotowego każdego kto sie do mnie zbliży zabić, wycofały się. podbiegłam do wybawcy i sie przytuliłam do niego. do domu wracałam już jako posiadaczka psa.