Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-15T21:44:38+01:00
Powiedział bym od razu mamie

Bym zadzwonił do wszystkich że wygrałem sto tys złotych

Zabrał bym moją najukochańszą mamę na najwspanialsze wakacje

Kupił bym mamie samochód

Bym odremontował dom

Mam nadzieję że pomogłem.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T21:47:46+01:00
W pierwszym momencie nie mogłam uwierzyc, że coś takiego przytrafiło się właśnie mnie. Później, gdy mózg doszedł do siebie, serce zaczęło bic mocniej, puls nagle przyspieszyl, aczkolwiek było to przyjemne. Na myśl nasunęło się od razu, "co zrobię z taką sumą pieniędzy?", "czy nikt nie będzie chciał chociażby stu złotych?". Dopiero po 10-ciu minutach doszłam do siebie fizycznie, jak i psychicznie.

Pozdrawiam. :)