Przeprowadziłeś/aś się do nowego mieszkania. Napisz o tym list do kolegi z Niemiec. Uwzględnij następujące informacje:

- w jakiej okolicy i w jakim typie domu teraz zamieszkałeś/aś
- jakie wady i zalety ma nowe miejsce zamieszkania
- jak duże jest nowe mieszkanie i z jakich pomieszczeń się składa
- jakie meble znajdują się w tym pokoju i jak są ustawione

list nie powinien zawierać mniej niż 120 słów !!!
POTRZEBUJE NA CZWARTEK

2

Odpowiedzi

2009-12-15T21:50:03+01:00
Witaj Bartku

Cieszę się że znów mogę do ciebie napisac bo mam ci wiele do powiedzenia. W niemczech jest Super! osiedliliśmy sie w berlinie w takiej niewielkiej ulicy. Poznalem wielu kolegow chociaż że doś słabo znalem ich jezyk. choociarz jest i wada tego miejsca, niema tu ciebie. niemoge sie doczekac kiedy wroce i spotkam sie znow z toba. Moj domek jest nieduży, ma tylko 5 pokoi : łazieke , kuchnie , salon , sypialnie , i moj pokoj. Mój pokoj jest wystrojony Cudnie. naprzeciwko łóżka mam telewizje a obok telewizora szafę w której trzymam większoś ubrań. naprawde niemoge sie juz doczekac spotkania z tobą. Pozdrów Marysię .

Przemek

moze byc??
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T21:57:22+01:00
Drogi Kamilu!
Na początku mojego listu chcę cię przeprosić za to że tak długo się nie odzywałam. niestety miałam zamieszanie związane z przeprowadzką. Z mojego dwu pokojowego mieszkania na czwartym piętrze w centrum warszawy przeprowadziłam się do domku jednorodzinnego na powiślu. Mam teraz własny ogródek. Minusem jest to że mam ogrzewanie na piec. Muszę codziennie przynosić z dworu drewno na opał. W salonie mam kanapę, Stolik, Telewizor plazmowy. Mój domek ma 4 pokoje opisze ci moją sypialnię. nie jest duża ma zaledwie 15 metrów kwadratowych. Po lewej stronie stoi biurko wraz z komputerem, a na przeciw niego Wielkie wodne łóżko. Bardzo lubię na nim spać. Mam wielka szafę w której trzymam ubrania. Na oknie wiszą firany w kwiatki. Nie będę ci więcej opowiadać, ponieważ pewnie sam do mnie niedługo przyjedziesz. Czekam i jeszcze raz cię przepraszam, że tak długo się nie odzywałam. Pozdrów cała swoją rodzinę.
Marcelina



Lieber Kamil!
Am Anfang meines Briefes möchte ich Sie so lange, dass sie nicht wissen, zu entschuldigen. Leider hatte ich Verwirrung im Zusammenhang mit der Verlagerung. Mit meinen beiden Frieden auf dem vierten Stock in der Warschauer Innenstadt zog nach Einfamilien-Haus an der Weichsel. Ich habe jetzt einen eigenen Garten. Der Nachteil ist, dass ich Heizung war auf dem Herd. Ich mitbringen, um jeden Tag Holz Gericht. Im Wohnzimmer habe ich ein Sofa, Tisch, Plasma TV. Mein Haus besteht aus 4 Zimmern wird Ihnen beschreiben, mein Schlafzimmer. ist nicht so groß ist nur 15 Quadratmeter. Auf der linken Seite mit Ihrem Computer Schreibtisch, und gegen das große Wasser Bett. Ich mag daran zu schlafen. Ich habe einen großen Schrank, in dem ich immer die Kleider. Hang Gardinen am Fenster auf Blumen. Ich werde Ihnen nicht sagen, mehr, weil er für mich wohl bald eintreffen werden. Warten und wenn Sie zu entschuldigen, dass, so lange er nicht weiß. Grüßt alle Ihre Familie.
Marcelina
2 5 2