Odpowiedzi

2009-12-15T21:46:04+01:00
Ponieważ panuje tam bardzo wysoka temperatura
22 3 22
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T21:46:07+01:00
Nazywa sie nią tak dlatego że słońce tam najdłużej nagrzewa akurat w okolicy równika ,dlatego nazywa się nią strefą goracą.Bo jest w najdłuższym kontakcie ze słońcem
26 4 26
2009-12-15T21:49:33+01:00
Ponieważ jest ona najbardziej naświetlana promieniami słonecznymi .W południe następuje zenit , czyli słońce leży prostopadle do naszych głów, a im słońce wyżej tym mocniejsze jest jego promieniowanie, co daje efekt bardzo wysokiej temperatury panującej w tej strefie.



Jestem z 6 klasy ;)
44 4 44