Odpowiedzi

2009-12-15T21:52:15+01:00
- produkuja materie organiczna
- sa pokarmem dla zwierzat
- wzbogacaja zbiorniki wodne w tlen
- sa pokarmem dla czlowieka
- sluza do produkcji kosmetyków


Mam nadzieje ze pomoglam , jesli uuwazasz ze jest ok , daj mi naj .;-)
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T21:55:32+01:00
Znaczenie glonów dla człowieka i środowiska:
-służą jako pokarm dla ryb;
-oczyszczają wode w zbiornikach wodnych;
-produkują tlen- przeprowadzają fotosyntezę
-nawoz dla gleb;
-mogą być źródłem białka, witamin, pierwiastków( jod, miedź,bor)
-Wykorzystywane są również w produkcji lodów i galaretek

proszę. ;)
4 5 4