Odpowiedzi

2009-12-15T21:56:39+01:00
Środek ciężkości (barycentrum) ciała lub układu ciał jest punktem, w którym przyłożona jest wypadkowa siła ciężkości danego ciała.
2 5 2
2009-12-15T21:56:39+01:00
Środek ciężkości , czyli środek masy. Dane ciało w danym polu po środku ma swój środek ciężkości.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T21:58:37+01:00
Środek ciężkości to punkt ciałą w którym przyłożona jest wypadkowa siła ciężkości działająca na ciało.
3 3 3