Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T12:14:50+01:00
Opakowanie towaru jest pierwszym elementem, na który zwraca uwagę klient. Jeżeli jest ono interesujące - szanse na zakup towaru rosną. Opakowania - to wyrób, który stanowi dodatkową warstwę zewnętrzną określonego towaru, mając chronić go, ułatwić przemieszczanie, magazynowanie, jak i sprzedaż i użytkowanie oraz ma oddziaływanie na wyobrażenie nabywcy.
Funkcje opakowań:
- informacyjna - dzięki danym umieszczonym na opakowaniach klient zapoznają się z rodzajem i właściwościami towarów, sposobem użytkowania i zastosowania, może zidentyfikować wyroby i producentów
- reklamowa - opakowania podnoszą wartości estetyczne towarów, pozwalają na właściwe reprezentowanie masy towarowej w sklepie, zachęcają do kupna.
- promocyjna - opakowania mogą być mocnym punktem popularności wyrobu na rynku, wpływać na akceptację produktów przez konsumentów, zwiększają konkurencyjność i popyt.
- ekologiczna - opakowania powinny być możliwe do wycofania z obrotu handlowego i nadawać się do utylizacji, ale były przyjazne dla środowiska naturalnego.
1 5 1
2009-12-16T14:57:34+01:00
Opakowanie towaru jest pierwszym elementem, na który zwraca uwagę klient. Jeżeli jest ono interesujące - szanse na zakup towaru rosną. Opakowania - to wyrób, który stanowi dodatkową warstwę zewnętrzną określonego towaru, mając chronić go, ułatwić przemieszczanie, magazynowanie, jak i sprzedaż i użytkowanie oraz ma oddziaływanie na wyobrażenie nabywcy.
Funkcje opakowań:
- informacyjna - dzięki danym umieszczonym na opakowaniach klient zapoznają się z rodzajem i właściwościami towarów, sposobem użytkowania i zastosowania, może zidentyfikować wyroby i producentów
- reklamowa - opakowania podnoszą wartości estetyczne towarów, pozwalają na właściwe reprezentowanie masy towarowej w sklepie, zachęcają do kupna.
- promocyjna - opakowania mogą być mocnym punktem popularności wyrobu na rynku, wpływać na akceptację produktów przez konsumentów, zwiększają konkurencyjność i popyt.
- ekologiczna - opakowania powinny być możliwe do wycofania z obrotu handlowego i nadawać się do utylizacji, ale były przyjazne dla środowiska naturalnego.
1 1 1