Odpowiedzi

2009-09-10T17:38:05+02:00
A) 0,000002km kw.
b) 0,024mm kw
c) 1,5m kw
d) 0,035m kw
a podponktu e) to nie mam pojecia:)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2009-09-10T17:43:00+02:00
A)
2m² na km²
2*m*m=2*0,001km*0,001km=0,000002km²
b)
24m² na mm²
24*m*m=24*1000mm*1000mm=24000000mm²
c)
1500mm² na m²
1500*mm*mm=1500*0,001m*0,001m=0,0015m²
d)
350cm² na m²
350*cm*cm=350*0,01m*0,01m=0,035m²
e)
90m/h na km/s
90*m/h=90*0,001km/3600s=0,09km/3600s=0,000025km/s
2009-09-10T17:52:03+02:00
A) 2m² = 0,000002 km²
b) 24m² = 24000000 mm²
c) 1500mm² = 0,0015 m²
d) 350cm² = 0,035 metr m²
e) 90m/h = 0.000025 km/s