Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T22:18:13+01:00
Kwas+wodorotlenek-->sól+woda
HCl+NaOH--> NaCl+H2O

metal+kwas--> sól+wodór
Zn+H2SO4--> ZnSO4+H2

Tlenek metalu +kwas--> sól + woda
CaO+2HCl-->CaCl2+H2O

sól1+sól2-->sól3+sól4
CuSO4+Na2CO3--> CuCO3+Na2SO4

sól1+kwas1--> sól2+kwas2
AgNO3+HCl--> AgCl+HNO3

2009-12-15T22:21:45+01:00
2NaOH + H₂SO₄ → Na₂SO₄ + 2H₂O
H₂SO₄ + 2Na → Na₂SO₄ + H₂
H₂SO₄ + Na₂O → Na₂SO₄ + H₂O
SO₃ + Na₂O → Na₂SO₄
2NaOH + SO₃ → Na₂SO₄ + H₂O