Odpowiedzi

2009-12-15T22:17:25+01:00
Dane personalne
imię i nazwisko
data i miejsce urodzenia
adres zamieszkania
telefon
e-mail
.............................................................
.............................................................
.............................................................
.............................................................
.............................................................
Wykształcenie
ukończone szkoły,
odbyte kursy i szkolenia
(z podaniem dat) .............................................................
.............................................................
Praktyki
(gdzie i kiedy, jaki charakter) .............................................................
.............................................................
Doświadczenie zawodowe
(nazwa firmy i stanowisko, na którym pracowaliśmy oraz krótki opis obowiązków i osiągnięć, daty) .............................................................
.............................................................
.............................................................
Umiejętności .............................................................
.............................................................
Znajomość języków obcych
(podanie stopnia opanowania) .............................................................
.............................................................
Obsługa komputera
(programy) .............................................................
.............................................................
Dodatkowe umiejętności
(to co może być przydatne w pracy) .............................................................
.............................................................
Zainteresowania, hobby
(Spróbuj umieścić nie typowe zainteresowania takie jak np. naprawa Fiata 126p, hodowla ślimaków. TYLKO PRAWDZIWE ZAINTERESOWANIA)
jak niemasz takich to pozmieniaj jakies hobby.
2009-12-15T22:19:03+01:00
Jan niezbedny
ur. 15 grudzien 1990


Adres zamieszkania: ul. Kolejowa 1, 23-455 Katowice
Kontakt: tel. 501 123 456, [email protected]
WYKSZTAŁCENIE
Wskazówka: jak pisać CV Najnowsze informacje - zawsze na górze
1996 - Uniwersytet Gdański, Kierunek - Marketing, Studia zaoczne
1992 - 1993 Wyższa Szkoła im. L. Teligi
1988 - 1992 Liceum Ogólnokształcące nr 1 w Katowicach
PRZEBIEG KARIERY ZAWODOWEJ
Wskazówka: jak napisać Curriculum Vitae Najnowsze informacje - zawsze na górze
1997.04.15- KONOLOG Polska Sp. z o.o.
Asystentka / Sekretarka
-prowadzenie korespondencji z kontrahentami
-tłumaczenia dokumentów i korespondencji

1995.01.01 - 1997.10.01 HOPTIC GmBH
Handlowiec / Przedstawiciel
-prowadzenie sprzedaży produktów spożywczych
-raportowanie wyników sprzedaży
-pozyskiwanie klientów na terenie województwa małopolskiego
UMIEJĘTNOŚCI
Obsługa komputera – MS Office (Word, Excel)
Prawo jazdy – kat B. od 1995 r.
JĘZYKI
j. angielski - biegła znajomość w mowie i piśmie
j. niemiecki - dobra znajomość w mowie i piśmie
ZAINTERESOWANIA
Turystyka górska, muzyka klasyczna, literatura współczesna
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T22:19:48+01:00
CURRICULUM VITAE



Imię i nazwisko: XYZ
Adres: BLA BLA BLA, 09-410 Płock
Data i miejsce urodzenia: 27.10.1989 r. , Płock
Stan cywilny: panna
Telefon kontaktowy: 888-888-888
e-mail: [email protected]


WYKSZTAŁCENIE:

01.09.2005 – 25.04.2008 III Liceum Ogólnokształcące
im. Marii Dąbrowskiej w Płocku.
Profil : Humanistyczno - społeczny.

01.10.2008 – do teraz Politechnika Warszawska. Wydział Budownictwa, Mechaniki i Petrochemii w Płocku.
Kierunek : Technologia Chemiczna.

UMIEJĘTNOŚCI:

Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie.
Znajomość języka francuskiego na poziomie podstawowym
Prawo jazdy, kat. B

ZAINTERESOWANIA:

Muzyka, dobry film, gotowanie, chemia.


INFORMACJE DODATKOWE:

- Umiejętność szybkiego uczenia się.
- Odporność na stres.
- Wysoka kultura osobista.
- Uczciwość i odpowiedzialność.
- Wytrwałość w dążeniu do celu
- Konsekwencja w działaniu.





Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997 r. o ochronie danych osobowych Dz. U. nr 133, poz. 883)