Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T22:31:40+01:00
Alkohol nienasycony - alkohol, który posiada w łańcuchu węglowym wiązania wielokrotne; szczególną grupę stanowią enole.

;)
2009-12-15T22:33:45+01:00
Alkohol nienasycony - alkohol, który posiada w łańcuchu węglowym wiązania wielokrotne. ;)
2009-12-15T22:33:54+01:00
Alkohol, który posiada w łańcuchu węglowym wiązania wielokrotne
to moze byc czy za krotkie ?