Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T22:42:24+01:00
Szwecja - wybuchły walki o uznanie
Monarchy.

to istniała Szwecja niepodległa Danio-Norwegii.


I około 2 wieków wojen między Szwecją a Danią.

Unia kalmarska rozpadła się ostatecznie po wyborze Gustawa Wazy na króla Szwecji.
4 3 4
2009-12-15T22:41:39+01:00
1. Dwa wieki wojen Szwedzko-Duńskich.
2. Istniała Szwecja niepodległa Danio-Norwegi ;d
7 3 7