Odpowiedzi

2009-12-15T22:53:44+01:00
Drogi latarniku bardzo mnie zachwicily twoje klasyfikacje
SZukamy kogos takiego jak ty .
Jestes pracowity i chetnie wykonujesz swoje obowiazki .
Bylibysmy bardzo dumni jakbys przyjal nasza prace bedziemy spelniac wszystkie twoje zachcianki i kaprysy.
6 4 6
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T00:27:13+01:00
Panie Maximilianie,

z radoscia Pana zawiadamiam, ze przyjmujemy Pana na stanowisko latarnika. Posiada Pan niezbędne kwalifikacje. Nie uchodzi naszej uwadze rowniez fakt, ze nie ma Pan problemu z przebywaniem w samotnosci, z czym wiekszosc osob sie boryka. Jest Pan czlowiekiem dzielnym, silnym umiejacym sobie poradzic w zyciu. Kogos takiego szukamy. Prosze przyjsc juz jutro pod nasz budynek.

Z powazaniem
konsul
3 4 3
2009-12-16T00:58:16+01:00
Drogi latarniku, po zapoznaniu się z pana wnioskiem, oświadczam iż został on pozytywnie rozpatrzony. Posiada pan niezbędne kwalifikacje. Wnioskując po pana poprzedniej pracy jest pan człowiekiem odpowiedzialnym i zaradnym. Ceni pan sobie samotność, co w tym zawodzie jest niezbędne. Bardzo proszę o stawienie się w naszym biurze dnia 12.12.09r.
2 3 2