Odpowiedzi

2009-12-15T22:53:26+01:00
P całkowite=2*pole podstawy +pole boczne czyli 2*(3*2)+4*3*7=12+84=96cm²
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T22:55:07+01:00
2Pp=2* 3 *2 cm = 12 cm2
4 Pb= (3*7)* 4= 84cm2
Pc= 96 cm2
2 3 2
2009-12-15T22:56:54+01:00
Pole rombu (podstawy) = a*h= 3 *2=6 cm²

Pole ściany bocznej 1: 3*7=21 cm²

Pole powierzchni= 2* Pole podstawy+ 4*pole ściany bocznej= 2*6+4*21= 12+84= 96 cm²

1 4 1