Odpowiedzi

2009-12-15T22:57:43+01:00
" Drogi Mały Ksiąciu "

Cześc tu Marek ten, którego spotkałeś wtedy na pustyni. Chciał bym Cię zachęcic do ponownego odwiedzenia naszej planety Ziemi. Chociaż wtedy wylądowałeś na pustyni to teraz obiecuje Ci że spotkamy się w Warszawie. Tam gdzie poznasz nowych ludzi, przyjaciół i wiele ciekawych postaci. Przecież wiesz jak ważne jest nawiązywanie nowych znajomości. Mam nadzieje że przyjedziesz do zobaczenia.

Marek
PS: Mam nadzieję, że skorzystasz z mojego zaprozenia. Pozdrawiam i całuję.
2 2 2
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T23:32:05+01:00
Drogi Książę,

piszę do Ciebie ponieważ stęskniłem się już za Tobą... Obróciłeś moje życie do góry nogami i odleciałeś.. Wprowadziłeś zupelnie nowe znaczenia pojęć.. nauczyłeś mnie żyć. Widzisz.. znasz mnie troche i wiesz, ze nie od zawsze jestem taki. Wcześniej byłem zgorzkniały, nie doceniałem życia.. A teraz.. Dzięki Tobie się zmieniłem na lepsze. Dużo lepsze! Masz w sobie dar.. Nie powinieneś go marnować. Proszę Cię, odwiedź jeszcze raz Ziemie. Poznaj ludzi, jacy są, na co ich stać. Naprawdę dużo w nich miłości, współczucia, dobra.. Chciałbym aby inni mogli poczuć to samo co ja gdy Cie spotkałem. Zrób to prosze dla mnie i... dla nich.

Pozdrawiam
Łukasz
2 5 2