Odpowiedzi

2009-12-15T23:04:04+01:00
U=IR
U=230V
I=11A
R=?
230=11R
R=20,91
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T23:04:24+01:00
Przez żelazko płynie prąd o natężeniu 11 A. oblicz opór żelazka, wiedząć, że jest zasilane napięciem siwciowym

I=11A
U=220V(lub230V)
R=?
R=U/I
R=220V/11A
R=20Ω
2009-12-15T23:05:07+01:00
Dane:
I = 11A
U = 220V //Zeby wynik wyszedł calkowity
szukane: R = ?
R = U/I
R = 20 Ohm
odp. Opór wynosi 20 Ohm