Krysia, przygotowując się do konkursu matematycznego, w ciągu 10 dni rozwiązywała średnio po 20 zadań. Ile zadań musiałaby rozwiązać 11-stego dnia, aby średnia wynosiła 21 zadań dziennie.


PLISS POMOCY NA JUTRO!!!!!!!!!

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T23:11:04+01:00
Przez 10 dni po 20zadan
aby wynioslo 21 w 11 dniu

po 10 dniach zrobila 200zadan
x=ilosc zadan

x/11=21 |*11
x=231 - zadan zrobila po 11dniach

231-200=31- zadan musi zrobic ;]
2009-12-15T23:16:31+01:00
X-liczba zadań
x/10=20
x=200-po 10 dniach

x/11=21
x=231-po 11 dniach

231-200=31

Musiała zrobić 31 zadań