Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T23:26:03+01:00
Ze słownika synonimów:
przyjaźń, braterstwo, koleżeńskość, koleżeństwo, sympatia, przywiązanie, wzajemność
Dokładnie 7, więcej nie ma:) Mam nadzieję, że pomogłam.
5 5 5
2009-12-15T23:27:07+01:00
Przyjazn
znajomosc
towarzystwo
bliskosc
4 4 4
2009-12-15T23:28:26+01:00
Życzliwy, przyjacielski, uczynny, grzecznościowy, miły, pokojowo nastawiony, sympatyczny, lubiany
3 4 3