Uzupełnij brakujące fragmenty wywiadu tak, by zachować sens oraz spójność wypowiedzi.
Julian Pawełek: Pani najnowszy film "Przygoda" wzbudza ogromne zainteresowanie. Większość krytyków nie szczędzi sobie słów uznania. Publiczność również przyjęła film bardzo przychylnie. Jak Pani się czuje, będąc porównywaną do wybitnej reżyserki, Agnieszki Holland?
Marta Zmyślona: (tutaj trzeba uzupełnić)
J.P: Film kończy się zaskakująco. Wcześniejsze wydarzenia wskazują na to, że główny bohater, zniechęcony pasmem niepowodzeń, porzuci walkę ze swoimi słabościami, po prostu się podda. Tymczasem staje się inaczej.
M.Z: Tak. Wspólnie ze scenarzystą i odtwórcą głównej roli doszliśmy do wniosku, że ..... (tutaj trzeba uzupełnić)
J.P: Wspomniała Pani o odtwórcy roli tytułowej, Łukaszu Fuksie. Podobno ma on bardzo trudny charakter. Wiele mówi się o jego wybuchowości i ciętym języku. Czy odczuła to Pani podczas pracy na planie?
M.Z: (tutaj trzeba uzupełnić)
J.P: (tutaj trzeba uzupełnić)
M.Z: Odpoczynek? Nie biorę tego pod uwagę! Już w kwietniu rozpoczynamy zdjęcia do nowego filmu. Poza tym, nie potrafię normalnie funkcjonować podczas urlopu. Nie mogę sobie wtedy znależć miejsca i jestem zła jak osa. Praca jest pasją, bez której nie umiem żyć.
J.P: (tutaj trzeba uzupełnić)
M.Z: Wolałabym na razie tego nie zdradzać. Powiem tylko, że będzie dotyczył tancerza, M. Barysznikowa. Widzowie mogą więc spodziewać się bardzo dynamicznego obrazu.
J.P: (tutaj trzeba uzupełnić)
M.Z: Również bardzo dziękuję
Wiem, że zadanie nie jest specjalnie trudne, ale ja nie jestem zbyt dobra w te klocki :

2

Odpowiedzi

2009-12-15T23:44:33+01:00
MZ: Jestem bardzo szczesliwa, poniewaz moja praca nie poszla na marne. Wiem, ze moj poswiecony czas byl wykozystany bardzo dobrze.
M.Z: ... spodoba się to widzom.
M.Z: Dał nam troche w kosc, lecz jest bardzo milym czlowiekiem, ktory wytrwale dazy do celu.
J.P: Czy zamieza pani odpoczac po tej ciezkiej pracy? myslala Pani o urlopie?
J.P: podobno zaczela p. pisac scenariusz do nowego filmu? o czym bedzie?
J.P: Dziekuje p. badzo za udzielenie wywiadu. nasi czytelnicy beda zachwyceni!

mam nadzieje, ze troche pomoglam :)
papa . :)
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T23:48:32+01:00
1. jestem mile zaskoczona, że ludzie juz nazywają mnie jedną z najlepszych reżyserek. Tak dobre opinie motywują mnie do dalszej pracy
2. temu filmowi brakuje czegoś zaskakującego. sądząc po opiniach pierwszych odbiorców filmu ten pomysł był strzałem w dziesiątkę
3. tak, chłopak ma trudny charakter. często sprzeciwiał się temu co było w scenariuszu. Łukasz ma swoje zdanie i cięzko z nim pojsc na ugodę, dlatego musieliśmy zmienić kilka scen które nie podobały się głownemu aktorowi
4. Po dość długiej pracy nad filmem z pewnością chciałby pani udać się pewnie na zasłuzony odpoczynek, prawda?
5. a czy może pani uchylić rąbka tajemnicy i opowiedzieć o czym będzie pani nowy film?
6. W takim razie pozostaje mi życzyć pani sukcesu kolejnego filmu.
Bardzo dziękuję za wywiad
9 4 9