Odpowiedzi

2009-12-16T18:45:48+01:00
Wielkie twierdzenie Fermata:
Dla liczby naturalnej n > 2, nie istnieją takie liczby naturalne dodatnie x, y, z, które spełniałyby równanie x^n + y^n = z^n.

Więc to równanie nie ma rozwiązań.
1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T18:46:28+01:00
Zgodnie z wielkim twierdzeniem Fermata (zobacz http://pl.wikipedia.org/wiki/Wielkie_twierdzenie_Fermata) dla n > 2 nie istnieją takie liczby naturalne dodatnie (= całkowite dodatnie), które spełniają równanie:

x^{n} + y^{n} = z^{n}

Stąd podane równanie w zadanym zbiorze nie ma rozwiązań. Przepraszam za poprzednie rozwiązanie, ponieważ zobaczyłam w poleceniu liczby całkowite, a wiedziałam, że dla dodatnich równanie nie ma rozwiązania zrobiłam błąd.
2 3 2