Odpowiedzi

2009-12-15T23:52:13+01:00
A) Bogurodzica dziewica
b) Bogurodzica (matka) – dziewica (panna)
c)Krzciciel- Chrzciciel
d)Gospodzin- pan
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-15T23:56:50+01:00
A) Bogurodzica Dziewica
b)
c) obecność form poprzedzających tzw. przegłos polski:
- "sławiena" - sławiona
- "zwolena" - zwolona
d) "dziela" dla
" przebyt" - przebywanie, pobyt
" gospodzin" - pan
" zbożny" - dostatni,szczęśliwy
6 2 6