Odpowiedzi

2009-09-10T17:49:47+02:00
Bo każdy może pójść na religie,ale to nie znaczy że jest katolikiem. Zeby byc wierzacym trzeba tego chciec. to nie ma byc wszystko na pokaz tylko z potrzeby serca.
2009-09-10T18:01:46+02:00
Myślę, że sam udział w lekcji religii nie oznacza ,że człowiek jest wierzący.
Niektórzy , uczestniczą w lekcji poniewaz muszą a nie chcą.
Wiara to coś co pochodzi z głebi serca a prawdziwy katolik nie tylko chodzi na lekcje religii ale także , chodzi przynajmniej raz w tygodniu do kosciola , modli się , przystępuję do sakramentow świętych itd.
A przede wszystkim kocha Boga i robi to dobrowolnie ; )
Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-10T18:05:48+02:00
Lekcja religii nie gwarantuje głębokiej wiary. Należy samemu najpierw chcieć uzyskać wiarę. Należy chodzić do kościoła, przystępować do sakramentów pokuty i komunii świętej. Jak to mówią chrześcijanin wierzący niepraktykujący. Więc sama lekcja religii nie pomoże w uzyskaniu głębokiej wiary. To jednak nie znaczy, że jeśli sama lekcja nie gwarantuje wiary należy przestać chodzić na nią. Należy pielęgnować wiary, aż zagłębimy się w niej do końca.



Pozdrawiam ^^
1 5 1