Odpowiedzi

2009-12-16T07:42:02+01:00
1 Z okazji Bożego Narodzenia życzę Ci wszystkiego dobrego, zdrowia, szczęścia, pomyślności oraz spełnienia wszystkich marzeń


2 Miłych, spokojnych świąt Bozego Narodzenia, oraz Dużo radości i Usmiechu w Nowym Roku


mogą być takie no bo na szybkiego wymyślałam
3 3 3
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T07:43:06+01:00
Bogatego Mikołaja,wypasionej wigilii i szampańskiej zabawy na sylwestra życzy: Zdrowych i pogodnych świąt, spędzonych wspólnie z rodziną,miłego kolędowania i dosiego 2010 roku życzy:
2 3 2