Odpowiedzi

2009-12-16T08:21:00+01:00
Wybrałam kino ponieważ można pujść do niego z przyjaciółmi również można obejrzeć ciekawy film jedzac popkorn wg.mnie kino to najleprze rozwiazanie poniewaz to tam czlowiek sie najlepiej porozumiewa z drugim i to nawet milczac.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T08:21:17+01:00
Z pośród różnych instytucji kulturalnych wybrałam kino. Przede wszystkim dlatego, że jest ogólnie dostępne i ceny biletów nie są zbyt wysokie.Uważam, że w kinie jest swoisty i niepowtarzalny klimat. Kino zapewni nam również wspaniałe efekty dźwiękowe, lub w przypadku formatu 5D efekty odczuwalne, jak np.powiew wiatru na twarzy, łaskotanie czy zapach, co pozwoli nam jeszcze bardziej wczuć w klimat wyświetlanego filmu.No i oczywiście unoszący się w każdym kinie zapach popcornu i coli jest zniewalający.
1 1 1