Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-10T18:02:49+02:00
Tworzy:
- Chodzenie na msze św;
- Wierzący ludzie;
- Szczera wiara;
- Brak grzechu;
- Prawdziwa modlitwa;
- Podążanie za Bożymi drogowskazami;
- Czczenie zmarłych;
- Przyjmowanie sakramentów;


Psuje:
- Grzech;
- Okłamywanie Boga;
- Nieszczera spowiedź;
- Brak wierzących ludzi;
- Nieczczenie dnia świetęgo;
- Nie posługiwanie się dekalogiem;
- Ateizm;
- Innowierstwo;
- Szatanizm;
2009-09-10T18:21:05+02:00
Kościół tworzy wspólnota chrześcijan


psuje zło czyli grzech i łamanie przykazań Bożych