Mamy 40 liczb oto one 4,7 13 ,19,22,26,27,36,38,39,41,45,47,49,50 ,55,65,69,72,78.
2,3,4,5,7,14,18,27,31,33,50,51,54,56,60,62,65,68,71,76.Proszę jak najprostszy sposób obliczyć dwie lub trzy liczby.Nie chodzi o rachunek prawdopodobieństwa.

3

Odpowiedzi

2009-12-16T08:50:55+01:00
Liczba 7 . 5+2=7

liczba 26. 13+13=26

liczba 55. 60-5=55

:)
2009-12-16T10:48:14+01:00
Mamy 40 liczb oto one
4,7, 13 ,19,22,26,27,36,38,39,41,45,47,49,50 ,55,65,69,72,78.
2,3,4,5,7,14,18,27,31,33,50,51,54,56,60,62,65,68,71,76.Proszę jak najprostszy sposób obliczyć dwie lub trzy liczby.Nie chodzi o rachunek prawdopodobieństwa.

I) LICZBA 45:
50-5=45

II) LICZBA 7
3+4=7

III) LICZBA 62
60+2=62

BARDZO PROSZĘ :)
POZDRAWIAM

P.S. ŻADNA Z UŻYTYCH W MOICH OBLICZENIACH CYFRA SIĘ NIE POWTARZA (BO CHYBA O TO CHODZIŁO).
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T12:07:51+01:00
4,7 13 ,19,22,26,27,36,38,39,41,45,47,49,50 ,55,65,69,72,78.
2,3,4,5,7,14,18,27,31,33,50,51,54,56,60,62,65,68,71,76

22+14=36
19*4=76
27*2=54
38:2=19
76-26=50
65:5=13
38*2=76
49:7=7
ale nie wiem czy dobrze zrozumialam