Krzyżóówa ;/
1. Opowiadanie o bogach ( 3 litery ) Raczej jak się nazywało to opowiadanie.
2. najdzielniejszy wojownik grecki (8 lit.) imię , chyba ;]
3. królowa Amazonek , miała cudowny pas ( 9 liter ) Imię !
;dddd dziex z góry ;xx

2

Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T10:47:30+01:00
1) MiT
2)Achilles lub Herakles
3)Hippolita
29 4 29
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T10:46:58+01:00
1 . mit .
2 .achilles
3 . Hippolita .
pozdrawiam . ; *
32 1 32