Odpowiedzi

2009-12-16T11:40:20+01:00
Fryderyk Nietzsche
"Ze szkoły wojennej życia. Co mnie nie zabija, to czyni mnie silniejszym."
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T11:47:11+01:00
Albert Einstein
"Najgorzej, gdy szkoła ucieka się do takich metod, jak zastraszanie, przemoc czy sztuczny autorytet. Metody te niszczą u uczniów naturalne odruchy, szczerość i wiarę w siebie, czyniąc z nich ludzi uległych."

Albert Einstein
"Szkoła powinna dążyć do tego, by młody człowiek opuszczał ją jako harmonijna osobowość, a nie jako specjalista."

Tu masz tego więcej:
http://cytaty.eu/motyw/szkola.html

I jeszcze taki cytat:
Michel Tournier
Szkoła to miejsce, w którym zaczynamy tracić naszą własną osobowość.