Zad 1 ktory ułamek jest wiekszy?
2,12 czy 3,12 3,49 czy 3,5 30,9 czy 3,9 0,803 czy 0,81
15,23 czy 15,24 6,101 czy 6,099 1,999 czy 2,01 100,8 czy 99,99
zad2 masz w portmonetce 1zł 75 gr .Która czekolade kupisz:czy te za 1,63zl,czy te za 1,85zl,a moze ta z 1,70 ?
zad3 dwoch kolarzy wystartowalo jednoczesnie .PIERWSZY jechal z przecietna predkoscia 21,89 km/h ,a drugi 21,98 km/h .Ktory z nich wczeniej dojechal ta sama droga to tego samego celu ?
zad 4 czerwona kredka ma 1,2 dm dlugosci , niebieska 12,5 cm , a zielona 124 mm .KTora z tych kredek jest najdluzsza a ktora najkrutsza??
pllissss kto pierwszy zrobi uznam za najlepsza pomocy!!!!!!! plisss:))

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T12:39:09+01:00
Zad.1
2,12 < 3,12
3,49 < 3,5
30,9 > 3,9
0,803 < 0,81
15,23 < 15,24
6,101 > 6,099
1,999 < 2,01
100,8 > 99,99

Zad.2
skoro masz 1,75 zl. to nie kupisz droższej, bo Ci nie wystarczy... więc musisz kupić albo tą za 1,70 zl albo za 1,63

Zad.3
szybciej dojedzie ten który jechał z większą prędkością, czyli ten który jechał 21,98 km/h

Zad.4
1,2 dm= 12 cm.- czerwona
12,5 cm- niebieska
124 mm= 12,4 cm.- zielona

Najdłuższą kredką jest kredka niebieska.
2009-12-16T13:40:22+01:00
Zad.1
2,12 czy 3,12---- 3,12
3,49 czy 3,5 --- 3,5
30,9 czy 3,9 --- 30,9
0,803 czy 0,81 --- 0,81
15,23 czy 15,24---15,24
6,101 czy 6,099---- 6,101
100,8 czy 99,99 ---100,8
1,999 czy 2,01--2,01

zad.2 1,70
2009-12-16T14:23:17+01:00
Zad. 2
Kupisz czekolade tę za 1,63 zł lub za 1,70 zł Zależy czy chcesz droższą czy tańszą :)
zad.3
Szybciej dojechał drugi 21,98 km/h ,poniewaz ten 1 jechał z mniejszą prędkością o 9km\h ( 21,98km\h - 21,89 km/h = 9km\h )
zad.4
najdłuższa 12.5 cm
najkrótsza 1,2dm=12cm


Myśle ze to bedzie tak :)