Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T12:52:32+01:00
Romb podobny do kwadrata,
Powie ci o tym każdy tata.
Gdy obliczasz jego pole
Mnożysz przekątne i dzielisz przez dwa, ja tak liczyc wolę,
A gdy obwód każe obliczyć mama twa
Powiedz jej, że to 2 boki i jeszcze dwa.
19 4 19
2009-12-16T14:22:27+01:00
Rombie rombie mój kochany
Tyś ciekawy niesłychanie
Masz 2 podstawy
I boki masz dwa
O jednej długości hahahaha
A pole twoje obliczyć mogę 1/2 * p*q
Lecz gdy ciebie kopnę w drugą stronę
to kwadrat z ciebie zrobię
8 4 8