Odpowiedzi

2009-12-16T13:01:03+01:00
Liczysz drugi wyraz minus pierwszy i następny przez poprzedni. Wychodzi różnica.

9-3=6 i 15-9=6 ciąg jest arytmetycznym. Wróz na sumę teraz
((a1 + an)*n)/2 = S

((3 + x)*x)/2=432 Możysz przez dwa. Wychodzi równanie kwadratowe/

x^2 + 3x -864=0

Dalej normalnie jak równanie kwadratowe
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T13:03:24+01:00
9-3=6 i 15-9=6
((a1 + an)*n)/2 = S
((3 + x)*x)/2=432
x^2 + 3x -864=0
1 5 1