Wpisz w odpowiednie miejsca:
radio\tape, tuner, volume, open, hi fi, memory, disc 1-3, dolby c, rec, pause-stop, play, eject, ff, rew, power

wybór płyty z trzech-
przycisk wyjmowania kasety-
przycisk odtwarzania-
połączenie radio- kaseta-
przycisk nagrywania-
radio-
przycisk zasilania-
ustawienie siły głosu-
przycisk przewijania do przodu-
przycisk przewijania do tyłu -
przycisk zatrzymywania-
system redukcji szumów-
wysoka wierność odtwarzania-
programowanie, zapamiętywanie stacji, utworów-
otwieranie kieszeni-

3

Odpowiedzi

2009-12-16T13:09:04+01:00
Wybór płyty z trzech- disc 1-3
przycisk wyjmowania kasety- open
przycisk odtwarzania- play
połączenie radio-kaseta-
przycisk nagrywania- rec.
radio- radio/tape
przycisk zasilania- power
ustawienie siły głosu- volume
przycisk przewijania do przodu-
przycisk przewijania do tyłu -rew.
przycisk zatrzymywania- pause/stop
system redukcji szumów-
wysoka wierność odtwarzania-
programowanie, zapamiętywanie stacji, utworów-
otwieranie kieszeni-

Tyle mogę pomóc :)
7 3 7
2009-12-16T13:12:35+01:00
Wybór płyty z trzech-disc 1-3
przycisk wyjmowania kasety-eject
przycisk odtwarzania- play
połączenie radio- kaseta- radio\tape
przycisk nagrywania-rec
radio- radio
przycisk zasilania- power
ustawienie siły głosu-volume
przycisk przewijania do przodu- ff
przycisk przewijania do tyłu -rev
przycisk zatrzymywania- pause\stop
system redukcji szumów-dolby c
wysoka wierność odtwarzania- hi fi
programowanie, zapamiętywanie stacji, utworów-memory
otwieranie kieszeni-open
7 4 7
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T15:30:04+01:00
Wybór płyty z trzech-disc 1-3
przycisk wyjmowania kasety-eject
przycisk odtwarzania- play
połączenie radio- kaseta- radio\tape
przycisk nagrywania-rec
radio- radio
przycisk zasilania- power
ustawienie siły głosu-volume
przycisk przewijania do przodu- ff
przycisk przewijania do tyłu -rev
przycisk zatrzymywania- pause\stop
system redukcji szumów-dolby c
wysoka wierność odtwarzania- hi fi
programowanie, zapamiętywanie stacji, utworów-memory
otwieranie kieszeni-open.
:)
13 4 13