Odpowiedzi

2009-12-16T13:04:01+01:00
Dom niektorym moze skojarzyc się z budowlą. Zazwyczaj staramy sie oby był on zadbany i by chcialo się do niego wracac. JEdnak dom ma tez drugie znaczenie. tworzy go rodzina, kochajaca sie rodzina. W prawdziwym domu powinno byc kazdemu dobrze nawet osobie z zewnatrz. Dom tworza osoby, ktore darza sie miloscią i dobrem.
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T13:05:18+01:00
Według mnie dom to nie tylko 4 ściany. Dom tworzą ludzie w nim mieszkający, i to co i razem ze sobą wiąże. To uczucia takie jak miłość budują prawdziwy Dom. Można mieszkać w najpiękniejszym domy z marmurów, ale bez rodziny i bliskich nie można zbudować tego właściwego Domu, który ma tak ogromne znaczenie w życiu każdego człowieka.Przecież do bliscy pomagają nam gdy mamy kłopoty, służą radą i pomocną dłonią kiedy tego potrzebujemy. To w Domu właśnie odnajdujemy spokój i ciszę i to tam czujemy się najlepiej.
1 5 1
2009-12-16T13:05:45+01:00
Dom to nie tylko 4 ściany. Oprócz mebli znajduje się w nim rodzina. To ona tworzy prawdziwy dom. Przez słowo "dom" niektórzy wyobrażają sobie tylko pomieszczenia z rzeczami poustawianych przy ścianach. Jednak dom to rodzina która kocha się nawzajem.