Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T13:19:53+01:00
1.Olimpijski spokój - całkowity,niczym nie zakłócony spokój,pełne opanowanie emocji
2.Wykonać co do joty - wykonać bardzo skrupulatnie, dokładnie, nie pomijając żadnych, nawet najdrobniejszych szczegółów
3.Męki Tantala-ogromna kara, męki
4.Stajnia Augiasza-miejsce brudne, zaniedbane, nie sprzątane od dawna, w którym panuje ogromny bałagan.
5.Koń Trojański-nikczemny podarunek, niespodziewany,podstępny prezent, coś przynoszącego zgubę.
6.Wieniec laurowy-symbol, nagroda, otrzymywana po zwycięstwie w równej walce
7.Paniczny strach-napad strachu, lęku, nagła panika i przerażenie
9 4 9
2009-12-16T13:20:45+01:00
1.olimpijski spokój - niewzruszony, całkowity spokój
2. wykonać co do joty - zrobić, wykonać coś dokładnie
3. męki Tantala - okropne, niewyobrażalne cierpienie
4. stajnia Augiasza - okropny bałagan, którego nie można posprzątać siłą ludzką
5. koń trojański -symbol przebiegłości, sprytu
6. wieniec laurowy-symbol zwycięstwa
7.paniczny strach-nieopanowany lęk, przerażenie
5 5 5