Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-09-10T18:11:52+02:00
Życzenie: szybkiego powrotu do zdrowia
gratulacje: brawo dostałeś awans
Rozkaz usprawiedliwienie: podaj mi szklanke
poinformowanie: jutro zebranie
Rozkaz: Wyjdź


nie jestem pewna czy o to chodziło
2009-09-10T18:19:29+02:00
Życzenie- wszystkiego najlepszego na nowej drodze życia
Gratulacje- gratuluję zdania matury
Rozkaz, usprawiedliwienie- nie gadaj? (nie jestem pewna)
poinformowanie- jutro o godzinie 12.00 w holu apel w sprawie zbiórki pieniędzy na dom dziecka
rozkaz- baczność!