Jak dodać do tych procedur kolory proszę o pomoc :)
oto oczko :a
powtórz 360 [np 6.28 * :a /360 pw 1]
już
oto pawieoczko :a
oczko :a oczko :a + 10 oczko :a + 20 oczko :a + 30 oczko :a + 40 oczko :a + 50 oczko : + 60
juz

oto wielokat :a
powtórz 6 [np :a pw 360 / 6]
już
oto wielokaty :a
wielokat :a wielokat :a + 10 wielokat :a + 20 wielokat :a + 30 wielokat :a + 40 wielokat :a + 50 wielokat :a + 60

oto kwadrat :a
powtórz 4 [np :a pw 90] pod np 10 pw 90 np 10 lw 90 opu
już
oto kwadraty :a
kwadrat :a kwadrat :a - 20 kwadrat :a - 40 kwadrat :a - 60 kwadrat :a - 80 kwadrat :a - 100

2

Odpowiedzi

2009-12-16T13:49:20+01:00
Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T14:05:28+01:00
Pod koniec każdej procedury (przed już): ukm (lub uwm)* zamaluj (gdzie * to numer koloru, gdzie * to numer wzoru), a na początku (po oto) ugp *, później ukp * (gdzie * to numer grubości pisaka, gdzie * to numer koloru pisaka).