Może mi ktoś sprawdzić ten wywiad jest dobrze zbudowany i co ewentualnie mogłabym do niego dodać i co poprawić
-hello
-hello
-wie haißt du?
-ich haße Hylie Wiliams
-woher kommst do?
-ich komme aus Misisipi
-wo wohns do ?
-ich wohne in meridan
-wo wohns du?
-ich wohne in meridan
-wie alt bist du?
-ich bin 21 jahre alt
-was magst du gern?
-ich mag hören music und singen
-danke
-danke
-gute wacht
-tschüss

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2009-12-16T13:34:57+01:00
  • Użytkownik Zadane
2009-12-16T13:34:58+01:00
Zamiast wohns to wohnst :) ale tak to jest wszystko tak mi się wydaje, że dobrze. :))
1 5 1
2009-12-16T13:35:55+01:00
Dobrze zbudowany. Mogłabyś zadać jeszcze pytanie, czego nie lubi. :)
1 5 1